Obchodní procesy
Využíváte vaše CRM na maximum?
2 min čtení · 30.4.2024

Úspěšnost systému CRM závisí na obsažených datech, což může být klíčovým faktorem.

Nejčastěji se můžete setkat s těmito obtížemi:

  • Obchodníci se zdráhají zadávat podrobné informace do CRM systému, jelikož je to časově náročné. Neustálé ruční zadávání dat o firmách a schůzkách je frustrující a odvádí je od jejich primární práce
  • Informace uložené v CRM systému se stávají neaktuálními, jelikož je nikdo neaktualizuje. Postupem času ztrácejí svou hodnotu a stávají se spíše historickým záznamem, než spolehlivým zdrojem pro obchodní aktivity

Tyto problémy jsou snadno odstranitelné díky spolupráci s CRM systémem. Implementací nativní integrace nebo modulů pro snadné zadávání a pravidelnou aktualizaci dat lze zcela eliminovat zastaralé informace a nutnost ručního zapisování dat. Jestliže jsou v CRM všechna data kompletní a aktualizovaná, stává se z něj plnohodnotný nástroj, který dokáže usnadnit nejen každodenní práci, ale umožní i analýzu portfolia klientů a strategické plánování akvizice nových klientů a zlepšení retenční strategie stávajících.

4 výhody integrace CRM

1. Rychlé a snadné vyplnění základních údajů

Základní údaje, jako IČO, adresa a kontaktní údaje, by měly být v CRM systému naprostou samozřejmostí. Bohužel se stále setkáváme s případy, kdy tyto informace chybí, duplikují se nebo jsou nesprávné. To vede k chaosu a znemožňuje nám efektivně pracovat s daty. Nástroje od Imper vám dokáží pomoct jednoduše a rychle doplnit chybějící informace a zajistit, aby vaše CRM bylo spolehlivým zdrojem dat a užitečným nástrojem pro vaši práci. Stačí vyplnit pouze název firmy a systém vám k ní vyhledá a doplní IČO. Na základě IČO lze dále obohatit profil firmy o další důležité údaje, jako jsou DIČ, adresa, počet provozoven, ověřené kontakty, rating, profily na sociálních sítích, obrat, zisk a mnoho dalšího.

2. Automatická aktualizace

Aplikace automaticky sleduje všechny firmy ve vašem CRM systému a v reálném čase aktualizuje jejich údaje v případě jakékoli změny. Ať už se jedná o změnu adresy, IČO, názvu firmy, kontaktních údajů, profilů na sociálních sítích, obratu, ziskovosti nebo ratingu, o vše bude postaráno. Díky této automatizaci budete mít vždy k dispozici aktuální a přesné informace, bez nutnosti manuálního sledování a zadávání dat. O vybraných změnách mohou být informováni jak vaši obchodníci, tak i vaše účetní.

3. Ověření zastaralých kontaktů a GDPR

Díky aplikaci bude provedena automatická kontrola platnosti a dostupnosti telefonních čísel, e-mailových adres a webových stránek vašich kontaktů. Tím se zajišťuje, že data ve vašem CRM systému jsou vždy aktuální a umožňuje vám bezproblémové spojení s klienty a partnery.

U každého telefonního čísla jsme schopni ověřit, zda je volně dostupné a dohledatelné na internetu. Pokud ano, opatří ho časovým razítkem a uloží screenshot webové stránky, kde bylo číslo nalezeno. Jestliže telefonní číslo přestane být volně dohledatelné, lze jej i označit a odstranit ze CRM systému.

4. Automatizace
Veškerá automatizace vám dokáže ušetřit čas. Smlouvy lze díky systému vygerenerovat a automaticky vyplnit díky tlačítku. V okamžiku během pár vteřin lze připravit i nabídky, a to včetně personalizace, ceny z CRM systému a aktuální adresy. Automatizovat lze i workflow, a to v případě, že nový klient vyplní formulář. Automaticky se tím vytvoří záznamy o firmě, následovně bude přidána obchodní příležitost, kdy po výběru vhodného obchodníka na základě obratu a lokality ho systém upozorní a současně naplánuje telefonický hovor s poznámkami o velikosti firmy, jejím úspěchu a situaci v daném oboru.

Chcete se dozvědět více o automatizacích v CRM? Sledujte nás, brzy se dozvíte více!

Nemáte CRM systém, nebo nejste spokojeni s tím současným? Náš průvodce vám rád pomůže! V rámci 30minutové konzultace zdarma zanalyzuje vaše potřeby a doporučí vám ideální nástroje pro váš byznys.

Autor článku:

Přihlásit se k odběru novinek

Amet minim mollit non deserunt ullamco est sit aliqua dolor do amet sint velit.
články

Doporučené články

Všechny články